Dyraste specialutgåvan av ett spel någonsin?

Saints Row IV släpps snart, 23 augusti närmare bestämt, och såklart ska även detta storspel få en specialutgåva. Men utvecklarna Volition har gått lite längre än de flesta går, de ska inte bara släppa en vanlig specialutgåva för några hundra kronor mer. De ska släppa en helt galen specialutgåva för 1 miljon dollar, vilket motsvarar cirka 6.5 miljoner kronor. Galet? Jag skulle säga hysteriskt sinnessjukt! 
 
Det kommer bara släppas ett exemplar av denna galna specialutgåva och man kommer få saker som plastikoperation, en resa till rymden, två sportbilar och en vecka på världens lyxigaste hotell. Även en veckas spion träning och en kopia av ett av spelets alla vapen i realistisk storlek. 
 
Hade jag haft 6.5 miljoner kronor på fickan hade jag nog slått till. Har alltid velat ha större manboobs så den där plastikoperationen hade suttit fint. Och sedan kan jag ju gå den där spion träningen, gå runt med mitt vapen och låtsas vara James Bond till snuten tar mig. Då kan jag slå dom med mina nyopererade manliga tuttar och ta min bil och dra till New Mexico. 
 
Nu ska det bli spännande att se vem som verkligen köper den här galna specialutgåvan. Antagligen någon svin rik snubbe som bara köper det för sakens skull, tyvärr. Men jag hoppas det blir någon som verkligen älskar Saints Row och sedan barnsben velat åka till rymden. Tänk att åka till rymden och sitta där med en smarrig paraply drink och snacka rövarhistorier med en utomjording. 
 
Skämt å sido så känns denna specialutgåvan lite tramsig men riktigt najs faktistk. Jag hade nog försökt köpa den  om jag var mångmiljonär, men nu får man nöja sig med vanliga spelet för 500 kronor på elgiganten. Lite billigare.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0