Bästa spel trailers

 Det finns massor med spel trailers. Vartenda stor spel får en fet ofta hög budget trailer nu för tiden, men det är bara vissa som verkligen får en att häpna och känna saker. Ibland till och med så djupt att det kommer tårar. Dessa trailers är sällsynta men här i min topp fem lista så är det inte bara trailers som ser lite snygga ut eller bara är fylld med onödig action. De trailers som jag listat här är mina favoriter och som berört mig på ett eller annat sätt. 
Framförallt nr 2 och 1 på listan, de är storslagna och egentligen mycket bättre än de tre andra här nedan. Men alla förtjänar en plats på de bästa spel trailers! 
 
Enjoy the videos and enjoy the music :)
 
 
5. Assassins Creed 3
 
 
 
 
 
4. Deus Ex: Human Revolution
 
 
 
 
 
 3. God of War 3
 
 
 
 
 
2. God of War: Ascension
 
 
 
 
 
1. Dead Island
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0