Seg på bloggen

Skriver inte så mycket nu jag vet, men det går lite i perioder. Har börjat träna på gym nu plus så har jag teater fler gånger i veckan. Sedan så händer det inte alltför mycket spännande på spelfronten just nu och det spelet jag är närmast att klara håller på att lagga, är på sista banan så det är lite bull.

På torsdag kommer nya Rayman Legends ut och det lär jag köpa direkt så då blir det iaf ett inlägg. Det är ett spel jag kommer köra riktigt mycket och som kommer gå före alla de spel jag just nu håller på att spela. Så det ser jag fram emot, annars så tar mycket andra saker den mesta tiden av min fritid. Har knappt tid att träffa min flickvän på vardagarna nu, tur vi går i samma skola..

Min blogg finns även länkad på insta nu. Och mitt insta namn är timtamma.

Game on brothers and sisters.

 

Kommentarer
Postat av: fisi

fin groda

2013-08-28 @ 17:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0