Senaste köpet

Köpte Rayman Legends till Wii U i torsdags, men glömde att både ta foto på spelet och lägga upp det på bloggen. Kanske var jag för ivrig att spela spelet och hade tankarna på andra håll. Har varit lite upptagen både på torsdgskvällen och igår fredag.
 
Spelet är grymt kul och jag spelar det med min fina flickvän då hon typ älskar såna spel, lite simplare plattformspel som Mario och Rayman. Dock är Rayman ganska knepigt på sina ställen och för att lyckas samla allt krävs det att man kör om banor många gånger samt att man måste spela två för att lösa ett flertal pussel. Därför är det ju najs att ha med Felicia, plus att det är alltid är rolgit att sitta och skratta tillsammans.
 
Vi har kört rätt mycket och är faktiskt ganska nära slutet av storyn, men vi har massvis kvar att samla för att låsa upp sista världen och med tanke på att bossarna blir svårare och svårare kan jag omöjligt svara på hur lång tid slutbossen kommer ta. Men en recension lär nog dyka upp rätt så snart på bloggen, om vi inte försöker få 100% först. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0