I am back

Har varit borta från bloggen ett tag nu men det är dags att börja skriva igen. Det har hänt en hel del sen vi sågs senast. Jag har klarat rätt många spel, införksaffat ett par nya spel och just nu sitter jag här i hopp om att Gamestop ska ringa och säga att det finns en ps4 för mig.
 
Jag förhandsbokade playstation 4 lite sent, kanske en månad sen ungefär och då är man tydligen helt screwed. Han som jobbade sa att man skulle ha bokat redan i augusti, man tackar.. Men med extrem tur får jag ett samtal innan veckan är slut annars får jag nog vänta till efter jul och nöja mig med wii u, ps3, xbox 360, ps2, ps1 och ps vita. Hur ska jag klara det? Nä skämt å sido. 
 
Eftersom jag inte bloggat på typ två månader så har jag en del recensioner på g också, om jag har tid och lust vill säga. Har en del att göra nu, mycket stress.. Skola, Malmö Opera, högskola osv. Jag gillar inte att vara typ vuxen nu. Både ja och nej såklart men ska söka till teaterhögskola och är helt lost om hur det ska gå till och sånt där. Samtidigt måste jag tänka på annat då jag bland annat är med i en föreställning på operan som heter Tusen och en Natt, det krockar nästan med audition för höskola. Jaja detta är väl bara början om man ska syssla med skådespel i framtiden, vilket jag ska. Eller spel, spel är kul.
 
Har även börjat ladda upp saker på min youtube kanal. Så där kan ni se saker som rör min uppkommande film "Fångad". Än så länge har jag bara klipp som har med det att göra, men tänker även lägga upp "challanges" med Felicia och kanske någon video där jag pratar om spel? Ska fundera på det, men nu taggar vi ps4 allihopa. 
 
Playstation 4 är väldigt imponerande måste jag säga, folk tror jag är en fanboy för jag älskar ps4 så mycket men jag tycker bara Sony har prickat in allt och gjort en så gott som perfekt konsol. Xbox One ser absolut inte lika bra ut med sämre grafik, prestanda och inte alls lika coola funktioner. Och när folk säger One är dyrare och bättre för den har kamera och man kan styra den med rösten etc. Ja då säger jag att Ps4 kan göra detsamma och det finns också en kamera till ps4 så ha. 
 
Anyway så hoppas jag det blir mer action här på bloggen nu och om jag blir för lat igen får någon gärna skriva till mig att jag ska skärpa mig. 
 
Mitt senaste spelköp var Super Mario World 3D till Wii U. Mycket bra spel till en nästan lika bra maskin som dock håller på att gå i botten pga att ps4 och one tar allt rampljus, stackars Nintendo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0