Dagens fynd

Var på loppis idag och letade spel, klassisk lördag rutin. Var dock väldigt trött imorse när pappa väckte mig och frågade om jag skulle med, har ju sovit till cirka 1 de senaste dagarna/veckorna. Men det gick och vi for iväg till tre stycken loppisar + ett litet. Jag köpte två spel. 
 
Bioshock 50 kronor
Ratchet And Clank: A crack in time 60 kronor
 
 

Båda spelen var i fint skick och skivorna var repfria. Det är det första man ska kolla på, förutom priset det är viktigast. Hatar såna som sätter lika höga priser som spel och teknikaffärerna här i stan, hallå det är loppis! 
 
Lite roligt är också att majoriteten av spel jag köpte i Skottland kostar mindre än de flesta bra spel man hittar på loppis. Ganska sjukt egentligen att en spelaffär kan ha mer än hälften så billiga spel och även ha överlag högre kvalite och mindre smutsiga/repiga skivor. Lite mind blowing, synd bara vi inte har det så som i Skottland..  Då skulle jag köpa berg av spel varje månad och aldrig behövt vara beroende av loppis. Men man kan inte få allt här i livet. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0