Det tunga regnet

Idag var mina päron på loppis och pappa hittade Heavy Rain för 60 spänn och slog till direkt. Riktigt fynd alltså och nu har jag ännu ett ps3 spel till min samling, exclusive titel till och med. De spelen som bara finns till en konsol är alltid de man vill ha mest. Nu checkar jag även av Heavy Rain på min lista på spel jag söker. 
 
Imorgon är det jobb igen och det är dags för vecka 3 av 4. Det kommer därför inte bli så mycket spelande och bloggande, men jag ska försöka skriva iaf ett inlägg varannan dag. Kanske mer om jag är pigg nog. 
 
btw vill jag gratta min fina Felicia som fyllde år i torsdags. Idag var jag hemma där och firade med hennes familj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0