Detta spelar jag just nu!

 Just nu håller jag på att köra lite olika spel. 

Rogue Warrior Ps3

Resident Evil 4 Ps2
 
Chicken Little Ps2
 
Tomb Raider Ps3
 
 
 

Enda anledningen att jag spelar Lilla Kycklingen är för att roa er läsare med en kul recension på ett skitspel, alltid roligt att läsa.  Fick låna både det spelet och en ps2 kontroll av min tjej. Kontrollen lånade jag för att jag ville spela vidare på Resident Evil 4, man måste nämligen använda en knapp som inte fungerade på den kontrollen jag har. Köpte ps2 maskinen begagnad för ett år sen och allt är inte i det skick man hade hoppats på men det duger. 
 
Just nu är jag mest sur över att jag äntligen fått spela Resident Evil 4, besegat en fet jävla boss och sedan så FRYSER SIG SKITEN! Nu sitter jag och stirrar på en stillbild, mitt i en jävla filmsekvens stannar det upp... Aldrig hänt innan men såklart ska det häna just nu.. Säkert bara för jag köpte skiten på loppis men man blir lack, jag kollar alltid skivorna innan jag köper spel. #rage
 
Rouge Warrior är sådär och Tomb Raider är rätt grymt och snyggt. Lilla kycklinen är som ni nog redan förstått ganska uselt och Resident Evil 4 är ett av de bästa spelen jag spelat. Blir riktigt frustrerad att jag aldrig kan köra klart det pga kontroll besvär och att bilden ska frysa sig. Får väl starta om konsolen ännu en gång och testa igen. God damn! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0