Gta V gameplay senare idag

Idag släpps gameplay från GTA V. Ett par cinematiska trailers finns redan ute, men klockan 16.00 smäller det när  Rockstar visar upp sitt första gameplay från kanske årets största spelsläpp. 
 
Rockstar brukar aldrig vara ute i så god tid med gameplay från sina GTA spel så många har trott attt vi inte får se något alls förrän det är dags för release. 
 
Jag var inte särskillt förtjust i gta iv och är inget direkt fan av serien, vilket jag får en och annan hatare för nu. Men det är min åsikt, jag ser kanske inte det fantastiska i gta som så många ser. För mig är det som vilket sandlådespel som helst. Visst det är väldigt fritt och man kan göra lite som man vill, men idag finns många spel i den stilen. När gta var nytt var det mer nyskapande men idag tycker jag andra spel är bättre än gta på flera punkter. Dock verkar det uppkommande gta vara lite bättre då man kan välja att spela som tre olika karaktärer och de ser alla ganska najs ut. 
 
Mer info finner ni här på tammagaming
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0