Im Back

Tjena alla mina spelälskade läsare. Har varit slö med inlägg men nu när jag är hemma igen lär det bli ändring på det och en massa inlägg. Senast jag skrev hade jag köpt cirka 30 nya spel spel men det blev tillslut hela 40 stycken nya spel till min samling. De flesta till ps3 då det är min favorit konsol just nu och min samling där är störst. Här kommer en lista med alla spel jag köpt, konsol för konsol.
 
Playstation 3
Assassins Creed II
Assassins Creed Brotherhood
Assassins Creed Revelations
Batmnan Arkham Asylum
Brink
Call of Duty World At War 
Call of Duty Modern Warfare 3
Child of Eden
The Darkness II
de Blob 2
Deus Ex 
Epic Mickey 2
Family Guy Back to Multiverse
Fallout Las Vegas
Fear 2
Fear 3
Hitman HD Trilogy
inFamous
inFamous 2
L.A. Noire
MAG
Michael Jackson The Experience
Resistance Fall of Man
Resistance 3
Sleeping Dogs
Soul Calibur V
Tomb Raider
Vanquish
Yakuza
 
Xbox 360 
Army of two
Army of two 40 Day
Assassins Creed 3
Bodycount
Eat Lead
Far Cry 2
Gears of War 2
 
Wii U
New Super Mario Bros. U
 
Bilden är på alla mina ps3 spel, xbox 360 spel och samt ett par wii, wii u och psvita spel :) spelen i ovanstående lista är även inplacerade här. ps3 spelen är i bokstavsordning! 

Kommentarer
Postat av: fisi

du e toki timi

2013-07-03 @ 23:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0