Recension på g

Spelade klart Resistance 3 nyligen och en recension lär komma upp här på bloggen någon gång under de närmaste dagarna!

Jag försöker spela så många spel som möjligt nu, har ju ganska många att plöja igenom då jag inhandlade 40 stycken nya i Skottland. Det kommer ta tid, kanske år.. Men jag kommer att ha kört klart dom alla innan jag flyttat hemifrån. Egentligen tidigare om det bara hade varit de nya 40 jag hade, men nu kommer ju även fina nya spel i år. Ett om cirka 15 dagar och sedan har vi två konsol släpp i slutet på året, fast det får räcka med en ps4. Jag skiter ju inte ut pengar.

På en vecka har jag iaf klarat två stycken spel och har även testat två andra som dessvärre sög. Eller det ena var okej men det andra blev bara sämre ju längre man körde. Vilka de är kommer ni nog se på bloggen inom de närmaste veckorna skulle jag tänka mig. För oavsett hur dåligt ett spel är så ska de bekämpas och jag kanske inte skrivier recension på vartenda spel jag kommer klara i framtiden men jag ska försöka göra det på de flesta. Om jag inte är helt upptagen och verkligen inte alls har tid eller lust..

Jag börjar jobba på måndag så förvänta er inte femton inlägg om dagen under min jobbperiod. Men checka gärna in, det kan komma lite smått och gott. Kanske även saker som inte handlar om spel!

Så game on och sov gott. Om ni nu inte läser detta när ni vaknat, godmorgon säger jag då. Läser ni det mitt på dagen eller imorgon kväll så säger jag tjena.

yeah.. tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0