EA Presskonferens

Nu har även EA haft sitt på E3 mässan och de visade ett par nya spel. Inget fantastiskt men Plants vs Zombies 2 verkar ganska trevligt och underhållande. Det är lite annorlunda ettan och är mer som ett fps. Blir kanske ett köp i framtiden, via psn eller xbox live. 
 
Sedan så visade Dice upp Battlefield 4 igen och så en liten teaster trailer till Mirrors Edge 2. Kan nog bli ett ganska härligt spel, gillade atmosfären i ettan och att det var så nyskapande och olikt andra spel. Battlefield 4 däremot liknar de flesta spelen i sin genre. Visserligen är jag mer förtjust i Battlefield än Cod men har tröttnat lite på båda serierna. 
 
Och så var det alla dessa sport spel, EA sluta lägga ner hälften av alla era presskonferenser på sport spel. Det räckte väl Microsofts första visning av sin Xbox One hade en massa sport spel, vi vet vilka som kommer det räcker. Fast grafiken var väl läcker och så, men samtidigt känns det inte så bra som man vill det ska vara 2013-2014. Men jag kunde inte bry mig mindre, sport spelen lär jag ändå aldrig införskaffa. 
 
Jag är lite besviken på EA's presskonferens. Den började bra men blev snabbt dryg, Dice kryddade till det i slutet men det var ganska dåligt överlag. Microsoft gjorde ett bättre jobb men de förstörde också mycket då de visade flera spel som sedan EA också visade. Kunde inte Microsoft nöja sig med att visa exclusives där EA inte var inblandade? Nåväl, nu är det bara en timme tills Ubisoft ska upp på scen och ha sin presskonferens. Hoppas på en smaskig trailer eller gameplay från Rayman Legends, och något annat smått o gott. Mer info kommer efter midnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0