Information

Körde klart The Last of Us igår men hade inte direkt tid att varken blogga om det eller få ut en recension, då jag även införskaffat Wii U som ni kan se i ett tidigare inlägg. Men recension på spelet kommer inom de närmaste dagarna.
Wii U är också ganska najs för er som undrar och har några trevliga funktioner, kommer nog skriva en snabb recension om det med. Så nu har ni två rätt feta saker att se fram emot, men även andra nyheter kan dyka upp här på tammagaming.

Nästa vecka drar jag till Scottland i en vecka ungefär så då blir det lite torka här på bloggen, men jag hoppas ni inte dissar mig och slutar följa för det. Jag kommer ju tillbaka och antagligen med några nya spel jag köpt.

Ha det bra och game on.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0