Fillminspelning

Imorgon så börjar jag med min inspelning till en film jag håller på med. Den kommer att heta EGO, om jag inte byter i sista sekunden till något som bara dyker upp medans jag filmar. Men ja, det ska bli riktigt kul. Det blir scen 2 imorgon och sen nästa helg blir det scen 3 som är en festscen. 
 
Jag är riktigt glad att jag har så bra personer med som ska skådespela. Dock kommer det nog bli rätt svårt då jag inte har så mycket erfarenhet bakom kameran och redigera är jag ännu sämre på. Men där får jag lite hjälp och även med filmningen. Felicia kommer vara med som assistent typ och vi  får se hur det går helt enkelt, jag är iaf grymt motiverad och tror starkt på mitt manus och alla mina idéer! 
 
Själv spelar jag en av de större rollerna. I början var det tänkt jag skulle ha mindre roll men eftersom jag vet vart jag vill med det hela och kan hjälpa till att driva gav jag mig en större roll. Kanske lite egoistiskt men det är ju också namnet på filmen ;) plus så är det faktiskt svårare att vara med själv. Nu har jag ansvar inte bara bakom kameran utna också framför. Och då får vi inte glömma jag skrev hela manuset själv samt köper allt smink etc. Hårt jobb, men jag vill gärna syssla med sånt här i framtiden så det är en bra början ;)
 
Detta var inget spelinlägg men hoppas ni blir nöjda ändå. Jag har varit lite lat på bloggen senaste tiden. Men om ni vill ha intressanta nyheter borde ni typ checka gamereactor. Det gör jag var dag.
 
Game on
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0