GTA V (angry tamma del 1)

Jag har försökt att vara lite annorlunda och inte köpa GTA V, men tillslut kunde jag inte stå emot mer så ag köpte det. 

Anledningen till att jag varit så anti beror på fler anledningar: 
 
1. Jag har aldrig varit ett fan av GTA och helt ärligt tyckte jag inte fyran var något märkvärdigt alls.
 
2. Jag verkligen avskyr när personer som aldrig spelar annars, helt plötsligt bara: "ÅH GTA V SÅ GRYMT" och "GTA V Bästa spelet ever" och "Har du inte köpt GTA V, det måste man ha" och "Du är sämst om du inte köper GTA V" eller det värsta: "Du är ingen gamer om du inte har GTA V"
 
3. Det finns enligt mig bättre spel. Och det finns kommande spel jag ser fram emot mer, därför tänkte jag först att jag skulle köpa de och typ önska mig GTA V i julklapp
 
4. Mycket annat just nu, har helt enkelt inte tid med GTA V. Eller man har ju tid till allt, men jag vet att jag kommer älska GTA V. Och när jag älskar ett spel glöms liksom allt annat bort, not good.
 
 
Så där har ni varför jag varit anti GTA V och inte köpt det förrän nu. Men jag köpte det iaf, alltid något . E jag en gamer nu? För ett enda spel som nt ens är hardcore bestämmer ju såklart allt<333 Även om jag alltid spelat spel och kör extremt mycket mer än alla GTA fanboys och fifa fanboys, så är ju jag ingen gamer om jag inte köper femte delen i gta serien<3 Gå och göm er bakom en sten. 
 
Ni som säger sådant som jag citera där uppe och verkligen tycker så, fan asså. Jag vill inte säga något illa om någon för alla får ju tycka vad de vill. Men en sak är säker, gta är inget spel som gör en till någon gamer. gta v kommer säkert vara svin bra jag ser fram emot att börja spela det, men det finns spel som klassificerar en gamer mycket bättre.
 
Och om ni undrar vilka spel som jag nästan kan garantera är och kommer vara bättre än gta v så kommer här en liten snabb lista på några. Dock har jag inte spelat gta v än så klart jag inte kan veta säkert, men med mina erfarenheter av spel så tror jag att mina gissningar stämmer rätt bra och gta v är nog inte så olikt gta iv (som jag ogillade) att min hjärna exploderar och jag sprutar på tv skärmen. nej men iaf här e en lista på spel som jag tkr och tror kommer vara bättre än gta och som jag ser mer fram emot och om det är spel som redan finns, haft mer kul med: 

The Last of Us
Heavy Rain
Super Mario Galaxy 
L.A Noire
Crash Bandicoot 3
Watch Dogs
Batman Arkham Origins
Batman Arkham City
Batman Arkham Asylum
Uncharted 1-3
God of War 2 och 3
 
 
List goes on. 
 
Min poäng här är att gta serien är överskattad och oavsett hur grymt gta v är så kommer det iaf inte vara bättre än de spelen jag listat ovanför. Okej kanske bättre än några, alla de där spelen är absolut inte mästervärk
 
Jag kanske är för hård nu och får kanske bita i det sura äpplet sen när Gta v visar sig vara det bästa spelet jag någonsin kört. Jag tror inte det men vem vet.
 
Om gta v nu är så jävla bra då tar jag att jag har haft fel. Det kan vi alla ha, men jag är mest bara sur över denna hype och alla casual gamers som tror de är värsta proffsen helt plötsligt. Samma sak med cod, fast skillnaden på cod och gta är ju att gta ändå är feta spel som bjuder på nyskapande grejer. Medan cod är lika upphetsande som mittt senaste bajs. Cod är dock okej i viss mån och modern warfare spelen funkar, dock börjar alla jävla cod titlar bli så fucking uttjatat, men det är en annan grej vi kan ta i ett anant inlägg
 
Kanske har jag nu skrivit saker jag inte menar, det är sent och jag bara kände för att göra något. Därför blev det iaf ett spelinlägg woho, det var fan på tiden. 
 
Jag hoppas ni inte hatar mig för mycket nu och förlåt om jag gjorde någon lessen eller fick någon att slå skallen genom väggen. Älskar någon gta v här kommer säkert han (elller hon) tycka jag är världens dummaste idiot eller en stor noob. Men då får du eller ni gärna tycka det, för alla får tycka exakt vad dom vill. 
 
Jag har sagt mitt så säg gärna ert. 
 
Nu ska jag spela mario kart 64, FÖR YOLO!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0