GTA V

Då har GTA V släppts om någon nu kan ha missat det. Jag tänker spara mina åsikter om hela den här hysterin och vad jag egentligen tycker om allt spektakel och alla dessa casual gamers som helt plötsligt leker sig värsta proffsen för de köpt GTA. Nä men jag har varken förhandsbokat spelet eller köpt det på release dagen.. Varför undrar du? För jag köper bara de allra bästa spelen vid lansering, GTA är för mig inte ett av de allra bästa, sorry. Dock skulle det kännas skamligt om jag inte införskaffa mig det, så blir väl en vända till typ Elgiganten i veckan.

Och ni som nu tänker att jag är dum i huvudet och typ säger: "Vad kan vara bättre än GTA?"

Då säger jag såhär: "The Last of Us"

 
Måste dock erkänna att både bilden här och alla videos från spelet ser sjukt läckra ut. Jag är taggad och jag hoppas GTA får mig att känna något föregångaren tyvärr inte fick mig att känna. 
 
Lets be ganstah again! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0