Senaste köpen på E shop

Köpte två stycken spel i lördags till min Wii U. Två klassiker som jag skaffade genom E shop, Nintendos internet shop där man kan handla alla möjliga gamla spel och även vissa nya. Samt andra småsaker.
 
Det första spelet jag köpte var Duck Tales Remastered, ett gamalt klassiskt spel från 1989 som de nu gjort om i HD och med bättre ljud. Det kostade hela 150 kronor men är lätt värt det, väldigt roligt och charmigt spel. Älskar alla karaktärer, dialogen och upplägget. 
 
Det andra spelet jag köpte var ingen ny utgåva med HD grafik utan helt enkelt ett retro spel, Super Mario World. Spelet är från 1992 och eftersom det är så gamalt täcker det typ bara hälften av min tvskärm. Men spelet är kul och kostade bara 80 kronor. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0