Super Smash Bros 4

Jag är riktigt taggad inför  nästa Super Smash Bros som kommer till våren nästa år. Hade velat ha det redan till vintern men man kan inte få allt här i världen, som tur är kommer både ett nytt Donkey Kong Country spel och Super Mario 3D World ut så jag klarar mig. Plus lär man antagligen spela en hel del ps4, men det är just Wii U jag och min flickvän spelar och hon kanske inte just är taggad på Super Smash Bros, men det är jag och flera av mina vänner. Sen kommer ju Mario Cart i samma veva och det lär jag och Felicia spela mycket. Ska bli najs att se i HD. 
 
Men åter tillbaka till Super Smash Bros 4. På spelets officiela hemsida kan man se vilka karaktärer som kommer finnas med och de verkar uppdatera hela tiden, kanske för att väcka lite spänning. Sen vet jag inte om de som står där är de som finns med från start eller om det även är sådana man kan låsa upp, för det brukar ju också finnas och vara en del av spelets bästa moment. 
 
Listan på karaktärer:

Peach
Luigi
Pikmin and Olimar
Mario
Villager (newcomer)
Donkey Kong
Mega Man (newcomer) 
Link
Wii Fit Trainer (newcomer)
Samus
Kirby
Fox
Pikachu
Bowser 
Pit
 
 
Jag tycker det än så länge ser bra ut men finns några karkäter jag hellre hade sett än t.ex. Pikmin and Olimar och Wii Fit Trainer. Att ha en sån karktär med känns bara helt ogenomtänkt. Vad ska hen göra? Göra elastiska rörelser och döda sina fiender med sin vältränade rumpa? Om det bara vore så väl.. Karktären ser dessväre inte särskillt vacker ut. 
 
Sedan hoppas jag Sonic kommer med och varför inte typ Knuckles? Banjo and Kazooie? Toad? Yoshi? Finns väldigt många man kan ha med, Pokemon trainer gillade jag också. I alla fall mer än Wii Fit Trainer och Villager (hater gonna hate). 
 
 
Vem vill ni se i det kommande Super Smash Bros? 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0