Lirade ps4 med Mathias

Igår så var jag med Mathias och spelade lite ps4 hemma hos mig. Vi laddade ner Outlast som nu är gratis för alla som är ps plus medlemmar. Outlast måste vara det läskigaste någonsin, delad första plats med Sinister. Vi skrek flera gånger.
Får se om man lyckas spelar klart spelet, i så fall får jag göra det med honom. Ha några Outlast kvällar helt enkelt. Men vi blev typ rädda för allt och jag är inte särskillt lättskrämd egentligen när det kommer till skräckspel och skräckfilmer. Här däremot kissade man nästan på sig. Dock skrattade vi också.
 
Sedan körde vi Killzone Shadow Fall multiplayer. Sjukt roligt och riktigt snygga banor och miljöer, älskar alla vapen också. Hade bara testat kampanjen innan men när Mathias kom över så testa vi online och det känns som vi kommer spela det många gånger till. Synd bara man inte kan spela båda två online, vi fick alltså dela kontroll och skicka över den när en av oss dog. 
 
Vi körde också lite Resogun och lite Angry birds.
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0